Saturday, January 17, 2009

၄၅ သန္းတန္ ယံုၾကည္မႈ

ဒီကဗ်ာေလးကို ဆရာေဇယ်ာလင္းရဲ႕ ထင္ရွားသည့္ အမွတ္အသားမ်ားကဗ်ာစာအုပ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါတယ္။ ကဗ်ာစာအုပ္မ်က္ႏွာဖံုးမွာ ကဗ်ာဆရာက ဒီလို ေျပာခဲ့ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “မေျပာတတ္တဲ့စကားကုိ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာၾကည့္တာ” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “အေဖာ္ရွာတာ” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “အနာတူရွာတာ” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “နားလည္သူ ရွာတာ” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “ကဗ်ာဆုိတာ ဘာလဲဆုိတာကုိ ကၽြန္ေတာ္လက္ခံထားပုံနဲ႕ ေရးထားတာ” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “ကၽြန္ေတာ္ကုိကၽြန္ေတာ္သိဖုိ႕” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စာနာမႈ” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “ဘာသာစကားကုိ ခ်ဲ႕ထြင္ျခင္း” ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “ေခါင္းထဲေပၚလာတဲ့ ဘာသာစကားေတြ”ကုိ ျပန္ဆန္းစစ္တာျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “ေန႕စဥ္ျဖစ္ပ်က္ဘ၀” ထဲက “ကဗ်ာမျမည္တဲ့ဟာေတြ” ကုိ ကဗ်ာထဲထည့္သြင္းလုိတာ ျဖစ္တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေရးတာဟာ “ေန႕စဥ္ဘ၀နဲ႕ စကားေျပာၾကည့္ျခင္း” ျဖစ္တယ္။


၄၅ သန္းတန္ ယံုၾကည္မႈ

Newsweek Magazine Cover က God & China ပံုတစ္ပံုပါတယ္။
ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ ရုပ္ထုကို တရုတ္လယ္သမားတစ္ေယာက္က သူ႔ကိုယ္နဲ႔
မွီထား၊ တစ္ေယာက္က လက္တစ္ဖက္တပ္ဆင္၊ ေနာက္တစ္ေယာက္က
တိုက္အိုထဲက အျခားလက္တစ္ဖက္ သယ္ထမ္းလာ။
ေယာက်ၤား ၃ ေယာက္စလံုး အက်ႌကၽြတ္နဲ႔၊
ခရစ္ေတာ္လည္း လံကြတ္တီနဲ႕ အဲဒီအေၾကာင္း ကဗ်ာေရးခ်င္တယ္
ဘယ္လိုရႈေထာင့္က ေရးမလဲ
(၁) ဘုရားကို လူကလုပ္တယ္
(၂) ခရစ္ေတာ္ရုပ္တုကို လူေတြျပန္တပ္ဆင္
(၃) ကြန္ျမဴနစ္တိုင္းျပည္မွာ ခရစ္ေတာ္ကို ကိုးကြယ္
(၄) လူသားနဲ႕ ဘာသာေရးယုံၾကည္မႈ
အဲဒီလုိေရးရင္
(၁) မိမိခံစားခ်က္ ေဖာ္ထုတ္တာမဟုတ္
(၂) လူနဲ႕ပတ္သက္တဲ့ အေတြးတစ္ခုကုိ ေရးတာ
(၃) ျမန္မာျပည္အေၾကာင္း၊ ဟုိဟာအေၾကာင္းမဟုတ္
“အာဖဂန္ နစၥတန္”ကဗ်ာလုိ
ဒါေပမယ့္
(၁) သူ႕ခ်ည္းပဲ တစ္ပုဒ္လုံးေရးမလား
(၂) ဘယ္လုိ Form နဲ႕ေရးမလဲ၊
ဘုရားသခင္ရဲ႕ ကြန္ျမဴနစ္တုိင္းျပည္မွာ
ခရစ္ေတာ္ကုိ လယ္သမားေတြ ျပန္တပ္ဆင္ေနၾကတယ္။
ဘုရားသခင္ရဲ႕ ကြန္ျမဴနစ္တုိင္းျပည္မွာ
လယ္သမားေတြ( )ခရစ္ေတာ္ကို
ျပန္လည္တပ္ဆင္ေနၾကတယ္

လယ္သမားသုံးေယာက္ အက်ႌကၽြတ္ေတြနဲ႕
လံကြတ္တီပဲပတ္ထားတဲ့ ခရစ္ေတာ္

႐ုပ္တုဟာ ဒူးညႊတ္ေကြးၿပီး တစ္ေယာက္ကုိမွီ
တစ္ေယာက္က ဘယ္ဘက္ပခုံးငုတ္ထဲ
ဘယ္ဘက္လက္တံ ကုိ လူလုိထုိးသြင္း

တတိယလူဟာ တုိက္အုိထဲက ထြက္လာတယ္
ခရစ္ေတာ္ရဲ႕ ညာဘက္လက္တစ္ဖက္လုံး
ပခုံးမွာ ျမင့္ျမတ္စြာထမ္းလုိ႕

ယေန႕တ႐ုတ္ျပည္တြင္ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္
၄၅ သန္းထက္မနည္း ရွိေၾကာင္း သတင္းထုတ္ျပန္
Newsweek ေမ၊ ၁၆၊ ၂၀၀၄

တုိင္းျပည္စီးပြားေရး ဦးေမာ့လာတာနဲ႕အမွ်
ဒီအေနာက္တုိင္း ဘုရားသခင္၀ါဒ
(ဥေရာပကုိ ေျခာက္လွန္႕ခဲ့တဲ့ တေစၦႀကီး)
ေျမေအာက္၀တ္ျပဳေက်ာင္းေတြထဲက
ေန႕အလင္းေရာင္ထဲ စမ္းသပ္ထြက္ခြင့္ရ

ရာစုႏွစ္မ်ားစြာ ေသြးစြန္းဆူးခက္သရဖူနဲ႕
ဘုရား၀ိညာဥ္ပူးေသာသားေတာ္ဟာ လူျဖစ္မႈေ၀ဒနာနဲ႕
ဦးေခါင္းညာဘက္ လည္လိပ္ဇက္က်ဳိးလုိ႕
အလုပ္ၾကမ္းနဲ႕ ပညာေပးစခန္းကမ်ား
ျပန္ေရာက္ရွိလာသလား ေအာက္ေမ့ရ
(ေအာက္ေမ့ဖြယ္ခန္းမမွာ)
လက္၀ါးကပ္တုိင္ေပၚ ျပန္တင္ဖုိ႕)

သုိးမည္းေတြရွာေဖြဖုိ႕
၀ိညာဥ္ေတြကယ္တင္ဖုိ႕
ဘုရားသခင္ရဲ႕ အာဏာနီႏႈတ္ထြက္စကား ကမၻာအႏွံ႕ျဖန္႕ဖုိ႕

အဖဘုရားသခင္
ယုံၾကည္သူမ်ားရဲ႕ ကယ္တင္ရွင္
တနဂၤေႏြဟာ အရွင့္အတြက္
က်န္ေျခာက္ရက္ဟာ ျပည္သူနဲ႕ ပါတီအတြက္
ဘုရားသခင္ရဲ႕ လက္၀ါးကပ္တုိင္းျပည္
ေရွ႕ဆက္လွမ္းၾက ခရစ္ယာန္စစ္သည္
ျပည္သူ႕တ႐ုတ္ျပည္ရဲ႕ ပစၥည္းမဲ့ေရာင္နီ။ ။

ေဇယ်ာလင္း
၁၁၊ ဇြန္လ၊ ၂၀၀၅
(ထင္ရွားသည့္အမွတ္အသားကဗ်ာစာအုပ္မွ)

No comments: